Kāpēc Telia

1Monitorē visu: serverus, datu bāzes, aplikācijas, tīkla iekārtas utt.

2Monitorē visur: Telia vai citu operatoru tīklā, virtuālā vai fiziskā vidē

3Augsts datu drošības līmenis

4Telia speciālistu atbalsts risinājuma ieviešanā

5Klientu apkalpošanas dienests 24/7

Monitoringa risinājums būs piemērots uzņēmumam, kurš vēlas:


  • Iegūt pilnu pārraudzību par visu iekārtu darbību


  • Proaktīvi uzraudzīt savu infrastruktūru


  • Individualizēt monitoringu


  • Optimizēt IKT resursus un kapacitāti


  • Saņemt savas IKT infrastruktūras uzraudzību ārpakalpojumā

Pakalpojuma apraksts

tc-server-v2-icon-black-700px
Serveru monitorings
  • Iekārtu monitorings: diski, RAM, CPU utt.;
  • Dažādas operētājsistēmas: MS, Linux utt.;
  • Tīkla noslodzes monitorings.

Aplikāciju monitorings
  • WEB serveri, FTP, DNS utt.;
  • Datu bāzes: MS SQL, MySQL, PostgreSQL utt.;
  • E-pasta risinājumi: SMTP, IMAP, POP3 utt.;
  • WEB satura monitorings;
  • Citu aplikāciju monitorings.

Virtuālo risinājumu monitorings
  • VMware monitorings;
  • Hyper-V monitorings.

telecom_for_business

Tīkla risinājumu monitorings
  • Tīkla iekārtu monitorings: maršrutētāji, komutatori utt.;
  • Tīkla pieslēgumu monitorings.

Tehniskais apraksts

tc-server-v2-icon-black-700px
Prasības klienta infrastruktūrai
  • Klientu iekārtu pieejamība no Telia CloudyMonitoring sistēmas. Iespējamie risinājumi: proxy klienta infrastruktūrā vai individuāla piekļuve katrai iekārtai;
  • Iekārtu konfigurācijas atbilstība izvēlētajam monitoringa veidam (aģents, SNMP utt.).

laptop

Monitoringa veidnes
  • Standarta veidņu (templates) izmantošana;
  • Standarta veidņu izmaiņu (items, triggers, alerts) veikšana pēc klienta pieprasījuma;
  • Individualizētu veidņu izveidošana pēc klienta pieprasījuma.

 

Trauksmju signālu nosūtīšana klientam
  • Piedāvājam: visu signālu nosūtīšana vai signālu filtrēšana pēc klienta pieprasījuma;
  • Iespējamie signālu sūtīšanas veidi: E-pasta un/vai SMS.

 

IKT infrastruktūras uzraudzības pakalpojums
  • Klienta monitorētās infrastruktūras signālus saņem, apstrādā un piereģistrē Telia Klientu apkalpošanas dienests;
  • Klientu apkalpošanas dienests informē klientu pa telefonu atbilstoši monitoringa notikuma klasifikācijai.

Pakalpojuma izcenojumi

*Cenas ir norādītas bez PVN (21%).
Iekārtu un tīklu monitorings

Saņemt piedāvājumu

Mūsu klientu ieguvumi