Raksts

OFFICE 365 – LABI ZINĀMAIS OFFICE, BET MŪSDIENU BIZNESA VAJADZĪBĀM PIELĀGOTĀ, JAUNĀ VEIDOLĀ

23 Apr 2017

Telia kopš šī gada sākuma saviem klientiem Latvijā piedāvā Office 365 – augstu popularitāti ieguvušo Microsoft risinājumu, kas apvieno jau zināmo un pārbaudīto Office programmatūru ar efektīviem koplietošanas rīkiem uzņēmuma darba organizācijai un uzņēmuma tēla stiprināšanai.

Galvenā priekšrocība – spēja piekļūt tādām programmām un rīkiem, kas iepriekš bija pieejami tikai lielajām kompānijām

Office 365 galvenā priekšrocība ir spēja pat neliela izmēra uzņēmumiem piekļūt tām programmām un rīkiem, kas iepriekš bija pieejami tikai lielajām kompānijām. Office 365 pēc būtības nav programmu pirkums, bet programmu un pakalpojumu abonements. Atkrīt sākotnējie izdevumi programmu iegādei, jo visas konkrētajā Office 365 pakā ietilpstošās programmas kopā ar papildus pakalpojumiem var lietot, maksājot ikmēneša abonēšanas maksu. Pie tam Telia dod iespēju abonēt jebkuru Office 365 paku bez jebkādām termiņa saistībām – kaut uz nedēļu, mēnesi, pusgadu!

Paredzēts gan mazam uzņēmumam, gan lielai kompānijai ar sarežģītu IT infrastruktūru, gan valsts iestādei

Telia nodrošina visplašāko iespējamo Office 365 paku piedāvājumu. Līdz ar to sev piemērotāko risinājumu atradīs gan mazi uzņēmumi, kuriem nepieciešamas labi zināmās Office programmas ar piekļuvi tām no jebkuras ierīces jebkurā brīdi un atsevišķi mākoņrisinājumi failu apmaiņai un koplietošanai, gan lieli uzņēmumi ar sarežģītu IT infrastruktūru, kuri var gan sakomplektēt dažādas Office 365 pakas saviem darbiniekiem, gan arī saņemt Telia speciālistu palīdzību Office 365 migrācijai un integrācijai ar esošo infrastruktūru, gan arī tehnisko palīdzību 24/7 latviešu valodā visā Office 365 lietošanas laikā.

Ko sniedz un garantē Office 365 visiem saviem lietotājiem?

Neatkarīgi no izvēlētā Office 365 plāna ikvienam klientam tiek nodrošināts, ka:

  1. visi atjauninājumi notiks automātiski un attālināti. Papildus par to nebūs jāmaksā, jo tie ir iekļauti abonēšanas maksā;
  2. Jūsu rīcībā būs ērta lietotāju administrēšana – Jūs paši viegli varēsiet pievienot un noņemt lietotājus dažu minūšu laikā;
  3. visi produkta pakalpojumi būs pieejami. To nodrošina Microsoft līgums, kas ar finansiālu atbildību garantē 99,9% pieejamību;
  4. modernākie drošības standarti ar pieciem aizsardzības un aktīvas pārraudzības slāņiem garantēs Jūsu datu neaizskaramību;
  5. Jūsu dati un konfidencialitāte būs aizsargāta un tikai Jūs varēsiet ar tiem rīkoties.

Kādas ir papildu Office 365 priekšrocības un funkcijas, kuras uzņēmums saņem?

Office 365 lietotāji var iegūt:

  1. Labi zināmās Office lietojumprogrammas Word, Excel, Outlook, PowerPoint, OneNote, Access un Publisher.
  2. Lielas un uzticamas Exchange pastkastes, kurām iespējams piekļūt no jebkuras vietas un ierīces, ar vienādu saskarni gan telefonā, gan datorā, gan interneta pārlūkā.
  3. Darbinieka personīgo plānotāju un resursu organizācijas rīku, kā arī kopīgoto plānotāju uzņēmuma resursiem, piemēram, konferenču telpu vai uzņēmuma automašīnas rezervācijai.
  4. SharePoint komandas darba efektivitātes uzlabošanai – vienlaicīgi rediģējamiem dokumentiem un tabulām, komandas vai projekta darbības organizēšanai, uzdevumu deleģēšanai konkrētiem cilvēkiem un to īstenošanas atsekošanai. Struktūrvienību vai grupu darba organizācija nekad nav bijusi tik vienkārša. Papildus sadarbības iespējai projektos lietojumprogramma atvieglo arī dokumentu – rēķinu, formulāru, iesniegumu par atvaļinājumu – apriti.
  5. OneDrive for Business – uzņēmuma dokumentu glabāšanai vienuviet. Gan OneDrive, gan arī SharePoint Online ir rezerves kopijas Microsoft serveros. Piekļuve dokumentiem ir iespējama jebkurā brīdī un jebkur, bet, pateicoties sinhronizācijai ar jūsu ierīcēm, datnes vienmēr tiek atjauninātas pat tad, ja strādājat bezsaistes režīmā. Iespēja atjaunot nejauši dzēstus datus vai neveiksmīgi rediģēta dokumenta iepriekšējo versiju. Kontrolējiet kam ir piekļuve uzņēmuma datiem. Kopīgojiet tos, ja ir nepieciešams.
  6. Skype for Business nav tikai komunikācijas līdzeklis, bet apvienojumā ar e-pastu veido uzņēmuma iekšējo komunikācijas kultūru un ārējo uzņēma seju, sniedz iespēju organizēt konferences un sapulces, kā arī kopīgot ar kolēģiem savu datora darba virsmu. Skype for Business var savienot arī ar uzņēmuma VoIP ierīcēm.
  7. Kontrole pār savu intelektuālo īpašumu. Jūsu e-pastā nekad nebūs mēstules. Nebūs jāuztraucas par datora kļūmēm un sabojāšanos, jo dati glabājas drošā vietā. Risinājums nodrošina datu kopēšanu, kā arī izdzēsto datņu un ziņojumu atgūšanu. Tas ļauj uzstādīt arī dubulto autentificēšanos (Multi-Factor Authentication). Pakalpojumam ir piešķirts sertifikāts ISO/IEC 27001:2005, kas apstiprina atbilstību starptautiskām normām attiecībā uz informācijas drošības standartiem
  8. Tas viss kopā dod iespēju izmantot uzņēmuma individuālu domēnu (piemēram, mansuznemums.lv) ar unificētu e-pasta adrešu un Skype kontaktu formātu.
  9. Uzņēmums varēs nodalīt darbinieku privātos rīkus no uzņēmuma darbam nepieciešamajiem rīkiem. Darbinieks var vienlaicīgi savā datorā izmantot kā privāto Skype, tā Skype for Business tā arī privāto OneDrive un OneDrive for Business.
  10. Uzņēmums var lietot to, ko vajag, un tieši tad, kad vajag. Piemēram, nodarbinot darbiniekus uz terminētu laiku var pieslēgt jebkuru nepieciešamo Office 365 pakalpojumu tieši uz šo konkrēto laiku. Pakalpojumus drīkst kombinēt, mainīt, pielikt un noņemt bez ierobežojumiem. Maksājiet tikai par to, ko lietojat.
  11. Ja ar šo ir par maz Offcie 365 var papildināt ar citiem spēcīgiem Microsoft rīkiem, tādiem kā PowerBI, Dynamic Sales CRM, Azure Authenticator u.c.

Par katru šo funkcionalitāti un to, kurā plānā tā iekļauta, jautājiet Telia klientu apkalpošanas speciālistiem.

Vairāk par Office 365 plāniem un cenām

Oskars Krastiņš
Telia Mākoņpakalpojumu vadītājs
oskars.krastins@telia.lv